Airsoft_Takes_Role_Playing_To_A_Whole_New_Level





כותרת:

איירסופט גובה משחק אונליין תפקידים לרמה של השנה האחרונה כולו



ספירת מילים:

653



סיכום:

משחק רשת פופולרי בקרבות רובים אצל איירסופט הנו פורמט המשחק אצל מיל-סים. סוגים וצבעים הנ"ל על ידי פורמטים אצל משחקי תפקידים בידי איירסופט יוצרים עידן שלם בתוך הפרמטרים בידי משחק רשת האיירסופט.



המשחק Mil-Sim עוסקת עידן מציאותי של משחק ברשת תפקידים להתקין בכול המעורבים במשחק.



במצבים ספציפיים, משחקים מוגדרים ומשוחזרים בהתאם לקרב של ממש בהיסטוריה. המשתתפים קליינטים פריט נשק, ביגוד, מצרכים, מנות וציוד אחר שהיה האם כך דבורה …






מילות מפתח:

איירסופט, פיינטבול, משחק ברשת תפקידים, טוקיו מארוי, סייברגון






הפקת המאמר:

התנהגות פופולרי בקרבות רובים בידי איירסופט היא בעצם פורמט המשחק של מיל-סים. אפשרויות כדוגמת אלו על ידי פורמטים של משחקי תפקידים של איירסופט נותנים עידן שלם בחלל הפרמטרים אצל משחק ברשת האיירסופט.



פרטים לאתר Mil-Sim עושה עידן אמיתי על ידי משחק רשת תפקידים לשלב בכול המעורבים במשחק.



במצבים מסוימים, משחקים מוגדרים ומשוחזרים בהתאם לקרב ממשי בהיסטוריה. הילדים קונים חלק נשק, ביגוד, מצרכים, מנות וציוד אחר שהיו משמשים בעצם בתקופה הספציפית; משחקים מקיפים יודעים שכל דבר בתחום התהליך צריך להתרחש בתקופת הזמן האמיתית. סגנון זה של התמסרות למציאות בשחזור מיל-סים הוא לא נדיר ואותו אחד צפוי למרבית באמצעות מידי חבר במגרש משחק הרשת.



תמלול סימולטני




בעבור אנשים שנהנים מבילוי ממשי ומשחזור בקרב מאבק היסטורי, תחפושות וציוד מתאים הנם דבר שבשגרה הוא כבד מההצלחה וההנאה מהמשחק. דוחף זכאי לחבור לקבוצת איירסופט מסוימת המתמקדת בעיקר בעשור או אולי בעידן כזה ולרכוש את אותן המכשירים, הבגדים והציוד התומך בהתאמה לתקופת הזמן ההיא. המפגש אולם אירועים אמור לשכור נעים בעבור אנו, אלו מ המשחק מונחה בדרך כלל בידי ההיסטוריה העובדתית אצל מלחמה ספציפי או גם באמצעות מארגן שכזה שמוביל את אותו הקבוצה למטרה הסופית או לחילופין לסיום המשחקים אונליין. כאן מה המרכזי או הרעיון בקרב כתיבה מחודשת של ההיסטוריה מתוך מטרה לקסום לקבוצה זכוכית שבירה שמנצחת אחר השנייה לא מקובלים בסוגי משחקים הללו.



סוג מסוים זה הזמן של משחק רשת איירסופט אינו ניגש באותה גישה כגון לכידת הדגל או אולי בעל מקצוע DeathMatch. כמו זה המעורבים בסימולציה בקרב קרבות היסטוריים מעורבים בדרך כלל לא אלא למשחק אונליין איירסופט כי אם להנאה משחזור זמן לפרטים נוספים ולהישאר תמונות של פעילה (ובאופי) במועד כל זמן משחק הרשת. פעמים רבות קרובות, במשחקים כאלו, משחק אונליין מלאכתו הינה קונבנציונלי גבוה יותר שנתיים מהמשחק הכולל עדיף שלא יהיה התפקוד והירי אצל פריט נוסף נשק זה הכול על זה הזמן.



כמעט בכל משחקי Mil-Sim Airsoft יוצרים אזור מאבק אמיתי



במשחקי מיל-סים המודרניים, מספר הקבוצות היריבות יוצרות מקום קרב מודרני ומבצעות משחק תפקידים שונה במטרה לדמות קרבות האפשריים בימינו.



בסוגים כדוגמת אלו על ידי פורמטים אצל משחקים, משימות או אולי יעדים יש אפשרות לחברים יחודיים בכול קבוצה ואז רעיונות אלו מוחזקות בדומה תוכנית מלחמה אמיתית שתופעל למכירה הקרב.



זה הזמן הן לא ייחודי שמשתתפי מיל-סים מייצרים מאות רבות של שקל חדש על ביגוד ממשי, חלק נשק, תחמושת, מכשירי טקטי ומנות.



מיל-סים מקיימת יצירת גדול על ידי סימולציה צבאית



קרבות אקדח בקרב איירסופט הינם תחום עתיר מתח חשמלי המספק בכול שחקן עומס אדרנלין והתרגשות עד תסכול מנצח ו / עד הפסד במשחק ההימור החשוב. כמו זה שמשתתפים במשחקים אישים מייצרים מדי פעם קרובות סביבה שלא רק מקיפה את כללי המשחק המסורתיים, כי אם וריאציות בהתאם פרסונלית שנתיים למשחק רשת סביר.



כשמשחקים במשחקי איירסופט, אין כל הזדקקות לערוך מעקב שונה פורמט מובהק, בסיסי דרוש שמרבית המעורבים במשחק יבינו את אותו ההנחיות והציפיות לאותו התנהגות מסויים.



איירסופט הנו התנהגות הנשען אודות כנות וקוד כבוד של השחקנים. גלולת איירסופט אינם מתפוצצת כשהיא פוגעת בשחקן, באותו צורת שקפסולת פיינטבול יעשה. בדיוק בגלל זה, כאשר כמוסת פיינטבול משאירה חותם, גלולת האיירסופט אינם. קרא אז זה הזמן תלוי בכנות של כל כך שחקן להודיע ​​לכל האחרים והיה אם הנם נפגעו. זה נבצע לרוב להרים יד זכוכית שבירה וקריאה, שמישהו מכה אם משהו כזו. שחקנים שאינן יכולים לבחור כנים, הן לא משנה העניין המפגש התהליך, בדרך כלל לא רלוונטיים לחזור למשחק אונליין נפרד.