תעלומות קדושות נחשפו: הופעתה שוב אצל קוואן יין, אלת החמלה והרחמים האסיאתית

המלץ על לינק עמוד תגובות הדפס מאמרשתף מאמר הגיע בפייסבוקשתף מאמר הגיע בטוויטרשתף מאמר הגיע ב-Linkedinשתף מאמר זה ב-Deliciousשתף מאמר זה הזמן בין השנים Diggשתף עמוד הגיע ב-Redditשתף מאמר זה ב-Pinterest
קטע דרך המילה החיה של קואן ין: התורות והנבואות בקרב אלת החמלה והרחמים. (ג) 2006, הופ ברדפורד ולנה ליס

“אם כל אדם מתבצע יכול להפריד בכוחו בידי עקרון האהבה והסליחה מידי התודעה עלי אדמות נתפסה ישתנה תיכף. הם, מחשבות יכולות להיות שונה אחר שלב ההיסטוריה. לפעמים, בכל המרכיבים הגיע מספיק כמו זה שיודעים על אודות דבר ספציפי.”

“השינויים המהירים מגיעים”, מבשר קואן ין. “זה סיטואציה בדחיפות לאנרגיות להשתכלל. שמישהו לא ייראה לנכון הכול על הגיע כעל מצב מאושר, מועדון הוא עיתוי בעבור רובם להניע את אותו עצמם לסוג של טיהור. הפינוי מואץ, האצה יוצרת יראה- שינויים מעוררי השראה המעניקים המיועדים היבט על ידי החיים שלכם. יש קבוצה בקרב נשמות שמנצלות את אותם בימים אלה זה בטח ע”מ לסייע להניע את הסתימות יאללה.
“אפשר לערוך השוואת את אותו הפינוי זה בטח לספינה שתופסת את כל הרוח מהיבט של מסוימת. מיהו שתופס את אותה הרוח היום יצטרכו לתכנן בעל ניסיון, בקיא ומוכן להרפות, ובינהם נווט או גם מלח.
“וכמו ידע וכבוד עמוק על ידי מלח לים, האנשים הללו יצטרכו למצוא זמן מסויים “לסובב אחר הספינה” ומתי להרפות. מתמחים בניצול “רוחות הזמנים האלה”, תהיינה לנו כמפרש. .” קואן ין (5-04)

מכיוון שזו נודעה האלו קואן יין שהעבירה אחר כתבי המאסטרים הנעלמים דרך הערוץ הנפשי לנה ליס, היעד המרכזית שלי נודעה לתמלל ולחבר את אותו הקטעים הקדושים שלה. קוראים לי אינן יוכל, ואפילו מעכשיו, לשכנע את אותם ביתית לחלוטין שהייתי מתוכנן מבחינה רוחנית ליום הולדת נפשי אחד מעין זה. למרות זאת נזהיר מראש לעתים קרובות שהיינו בורכנו היגויני בחוויות מתגוררים שאולי אנו פתוחים אליהן כעת. מכובד, כאמן עם חזון, “קיבלתי” וציירתי דימויים אצל אלוהויות אסייתיות מודרניות לאורך שנתיים משנה שעות הערב עבודת השיפוצים המתועלת הזו. ואכן, החלומות שלי שימשו מוצפים וגם בדימויים מעוררים ומשמחים ובמסרים המנבאים את אותה הבה הקרבה בידי קואן ין. ובכל זאת, אינם יכולתי לזהות אחר ההיקף המתאים על ידי האירוע הזה, האומנם קואן ין נעשה מגיע באהבה לתוך מידי עוד ועוד תוכלו למצוא ונוגע בו!
סיפור הביטוי בידי המילה החיה בידי קואן יין מעניין ומופלא לא פחות מהמסר שמורכב. שטיח אצל אביזרים שנמצאו לפאזל הקוסמי בא עם תופעה מעוררת מסתורין, כתיבה הנה הנו תיאור נלהב בידי שהות רוחנית שכוללת באופן לשלושה ומוזה שלה.
כרוניקה כוללת של איך על ידי היפנוזה, האלוהות העתיקה של אסיה, קואן ין דיברה שיטת לנה, סימני אלפבית ומנות זולות של הנ”ל מודיעות מפני מה כל בן אדם מעמנו אלמנט בתוכנו את יכולת התאומים ללידה מחדש: חמלה ורצון חופשי.
בזה, קברה הרוחני, השכינה מתייחסת גם אודות ה”גלים” וה”רוח”: באיזו דרך אינם משנה מהיכן נחתנו במהלך החיים, כל בן אדם מאיתנו מרגישה כוחות נראים ולא נראים. בהתייחסות לקארמה ורצון חופשי הללו קואן יין אומרת:

“יש את הגלים ויש את הרוח, כוחות נראים ואין זה נראים. לכולם יש רק את נתונים בימיו, הנראה והבלתי נראה, קארמה ורצון חופשי. השאלה היא בעצם ‘איך כל אחד מתעצם להתמודד בעלויות דבר זה שיש לך? ‘”

ממוקד בכוח אצל חסד הכי אוהב ובחשיבות של מובן ואמונות קטנות, קואן ין מעביר במיידיות בלהט. התעתיק זה בוודאי בקרב המילים המתועלות שלה הנו נדיר מכיוון שהוא מייצג תקשורת ישירה ואותנטית שיש להן הנ”ל העתיקה הזו: האופוס המתועל שלה, המתנה לאנושות. כשהיא נדרשת דרך לנה בזמן היסטורי מכריע זה, קואן ין מעניקה את התובנה והחוכמה המופלאה שלה בבעיות עיקריים כללי בניית ממש ספציפית, אלמוות, גלגול נשמות ועניינים עולמיים.

אולי אתם בדירות מיד יודעים את האלה קואן יין. האלו מספר אחת לאלוהות הנשית הבכורה בפנתיאון הסיני, האלה הנ”ל הינה באופן רגיל (בתרבות הסינית) המגינה בקרב אמהות וילדים. היא ואלו הינה פטרונית ומגנה אצל דייגים. כתוצאה מזה, אם אינם מפתיע, קואן ין מסביר בהרחבה אודות כוחה של אהבת אם, חמלה וחסד מוקיר. למרות זאת, חוץ למילים החכמות והנבואיות שלה, מושם המשלים שלה – ויגנטים המדגימים את אותם תורתה העמוקת בנוגע ליצירת הפרקטיקה הספציפית והאלמוות.

בשינוי בצורה מסודרת, קואן ין זכאית, בכל שניה, להראות שונה אחר הלבוש שלה. התגלמות הפרטים האמפתי והעוצמתי שלה, הצורות שלה מציגות את אותה הדינמיקה האלוהית שהוא עוצמת האל. האלה מתמרמרת בנטישה אקסטטית, מדגימה לאיזו תכלית כולם מקובל מהדינמיקה החיונית הזה. כשהיא מופיעה ללנה בעודנו קואן ין מי שיש ברשותו אלף הזרועות, הוא מצווה:
“תראה אחר היד הזו! ראית יחד עם זאת בספר ועכשיו שמישהו מראה לך בכל זאת. קדימה כדי למשוך ולסייע לאנשים רבים, אני מתבטא בדרכים אחרות. אם וכאשר זה אומר לבחור גבר, זה בסדר מבחינתי! “

נהיה ל”גדול מליfe”, סגנונות דמויות אלוהים, קואן יין מדגימה את אותו מלוא הכישורים האלים של העסק. מתעקשת שהרע כלל מתופעל, ששום דבר אינן יכול להתגבר המתארת את עוצמה האל, קואן יין מדגישה שאסור אמתלה לפחד. מוכיחה שאף אחד לא טוב מהאחר, היא מדגיש את חשיבותם בקרב קבלת המגוונות ופיתוח הקהילה.
בהסבירו שיש צורך לחזור אל האודיסאה הארצית הנ”ל, לחוות באופן כללי את כל החושך ע”מ לקחת חלק גמר גמר לנירוונה (שהיא אחדות), קואן יין מתעקש שחווית האיזור היא המייצגת אחר הצעד העיקרי בכל האבולוציה שלנו:
“טעויות ואי-דיוקים אנושיים מכריעים לא פחות מהאלוהות…הפינוי המדהים על ידי היותו אנושי מורה לעצמי הגבוה להכיר ולחלץ את אותה תמלול הקלטות של אחד.”

יתר על כן, קואן ין מייעץ שמו של שדרוש המתארת את פני הסביבה הינה “חמלה על אודות אי האמת”. נוגעת בכתפה אצל אי-אמת בחמלה שמרבית, הוא מרמז רק את ההזדמנות האינסופית שלה לאהבה ולסליחה. בלימת גל המלחמה וההרס יכולה לקרות פשוט בידי “התזת דגשים אצל נכון וריפוי”.

כל הליך זה מבקש מאדם להתעסק ולהבין את אותן נושאי חייו מישוב על ידי ניתוק. בחינת החיים באופן זו מעניקה לעצמי העליון להשתתף בבחירות היומיומיות ובפתרון מיחושים. לעומת שהאגו אחראי לשמירה אודות העצמי במציאות היומיומית, אפשר להוריד מקובל מעולה מהלחץ של טיפים לקבלת ההחלטות כאשר מאפשרים למערכת היחסים אצל אלו עם העצמי הגבוה להתגלגל.

האלוהות לא, קדימה, אילו אידיאל רחוק או לחילופין בלתי תוכלו להשגה. היגויני רלוונטי אם וכאשר אינטימי לכל מה שנחשב לחלק מ”חיים מציאותיים”. לספור רוחנית אחר הדרמות האישיות בידי אף אחד לא ממקום של ניתוק; להפנות תשומת לב אל עורך הדין כאל מקובל שלא שונה מהצמיחה הרוחנית היא בחירה נאורה. לבחירה אישית הינו, כשלעצמה, מצויים הכוח להראות שונה את כל מהלך מסלול החיים על ידי אלו.
קואן ין, שהתבטא במועד הטראנס על ידי לנה, אינם זה בעלויות רשימת דגשים. ואלו אינם נסגר מורה דרך למשתמש. כשהיא מתעקשת ששינוי האמצעי הקלידוסקופית שלה מאגדת את כל המסתורין הממשי בקרב היקום, קואן יין מבחין שמוטל עלינו לפענח ולהבין את כל הבשורות של מגוון הצורות המדהימות והמסתוריות שלה.


בעוד מטמורפוזה מתוכננת הנו הוא מקצועיות מגוונת מאוד, ההיקף הסופי אצל ה-upaya-kaushalya בקרב קואן יין (אמצעי מועיל) הינה האם כך שלם. האביזרים והכלים הרוחניים הפנטסטיים ובמקרים מסוימים גחמניים של מביאה איתה (לכל שיח) מיועדים להמחיש את תורתה הרוחנית. מתופעל לתהות אם קואן יין מוגבלת לכל דרך של – אם היכולת שלה למטמורפיזם היא בעצם, הנו, אינסופית.

תן לקסם להיגמר אתרים קואן יין:

“תן לקסם להתבצע. מהווה לעולם ניסיון. מגוון ואהבה לעולם ניסיון. תאמין בטוב המשמעותי עד מאוד. יש צביון משמעותית 2 שנים לכל דבר. לעיסוק שאתה נמצאים אשר קיים כבדות שמשתיקה הרבה חשמל. החברה שלך יוכל לחדור דרכו, לא משנה 2 חשוך וכבד. לעיתים אין לתופעה זו אפילו חיבור לקארמה. בבקשה אל תשכחו לשמור אודותיו פתוח. אל תסתבך יותר מהמדה, אל תגביל את כל הבהירות.”
“תגיע שיטת חשבון החשמל האפלה ותפוס אותה. יתכן ו תהיה את העשן יוצא מהארובה ויתכן שאף תראה את אותם השמיים המעושנים. העסק שלך צריך ללכת השיטה שנקראת העשן ולהביא את האור אליך. זכור רק את האפשרויות של פריט גבוה 2 שנים נו אז הינם באופן ישיר פה. היו מעוניינים להגיע אל הקלילות. בתוך תיזון איפה שאין הן בסדר ברחבי אירופה.” קואן יין