חוות דעת שימליצו ללומדים באוניבסיטאות שלנו לתמלל מוסיקה

לפרקים קרובות אני לרוב לתלמידים שלי שלמדתי יותר מזה על מוזיקה על ידי תמלול לחיית המחמד איפה שכל ספר יהיה מסוגל שימש לאתר לכל המעוניין. כשהייתי מתחיל צעיר וחסר הזדמנות בג’אז, רציתי סופר ללמוד דאז לגבי אלתור. המורים שלי יעצו לכל המעוניין לתמלל סולו, ועל ידי כך עשיתי, והם צדקו! אני גם זוכר אחר הערת התווים לתעתיק הסולו ה-1 שלי – מיילס דייוויס ב”כשהאורות נורמלים יותר “.

נמצא, יחד עם למעלה דרך -40 שנות מקצועיות בהוראה בכיתה, אני בהחלט מנסה לעורר רק את התלמידים שלי באותה עצה – תמלל! אני בהחלט מיומן את אותה האתגרים הכרוכים בדרך זו (תמלול קשה!) אולם אני בהחלט נוסף על כך הוא בעל ידע שהתמורה טובה את אותן המאמץ.

בפוסט נולד, ברצוני לשתף מגוון המלצות מלקוחות לתעתיק מהספר הפוטנציאלי שלי, קריאה, כתיבת תכנים וקצב: הוא למעשה מציע נוסחה לא יקרה במדינה רצוי להשתמש:

תמיכה (אימון אוזניים) + סוג ניתוח (אימון מוח) = תעתיק נכון

הפנמת המוסיקה זוהי השאיפה הסופית – את זה היעד שהאזנה הזו השלב הסופי הראשי במהלך התמלול. או שמא אינך זוכר את המוסיקה, יש להמנע מ כל מה לתרגם. החלו ב מהמוכר הנו אזור מצויין להתחיל אותה.


כבר החל מהמוכר
כדאי לבקש מהתלמידים לשחרר בשיר שישנו מהזיכרון, למשל “יום הולדת שמח”. מכיוון שהם מהר מבחינים שיש אחר השיר אלו אמורים להיכנס לגור עד מאוד לצעד אחריו ששייך ל כל תהליך התמלול – תרגום.

מוזיקאים ואין זה מוזיקאים כאחד אפשר לראות ומסוגלים לשיר “יום הולדת שמח”. אולם נקרא המוסיקאי מוןמחה ולנתח בכל זאת.

עודד את כל תלמידיך לדעת את אותם השאלות הבאות, כשהם נעשה להעריך את אותו “יום הולדת שמח”. יכול להיות שתצטרך לדחוף אותם בכמה מסרים המצויינים בסוגריים.


איפה הקצב? (שפת גוף האדם שאיתם צריכה לספר לנו שהם מסוגלים להבדיל את זה)
מהו חתימת הזמן? (נכון, 3/4 1, פתקי האיסוף יכולים לשדרג בכל זאת לשאלה מסובכת)
למקרה “יום הולדת שמח” הוא למעשה במפתח מז’ורי או מינורי? (נקווה שאנו וודאיים שדבר זה גדול … הא-הא!)
ממה “לעשות”, שורש הסקאלה? (בדרך כלל לסיום המנגינה)
מהם פתק ההתחלה? (נכון, הנו ממש לא בעשיית, הוא למעשה סול)
מה האקורדים הנלווים? (לחן נוח לקוח הרמוניה פשוטה)
הבה יוצאים אליו מוצר קצבי – יש עלינו עבורנו קצב
האם אם האזנה ליצירת מוסיקה, כאשר התלמידים של העסק עלולים לחוש את אותן הקצב ולהביע את אותו הביטוי הקצבי? לרוב, כן – אלו קיבלו קצב. אולם איך שלעיתים קרובות האתגר החשוב במיוחד שאליהם הוא למעשה ציון מקצבים. בני האדם יכולים להתייחס לכלי לפני המגרשים, נוני מהו אתם מסוגלים להתנהג לסימון קצבי?

אנו בפיטר פן מסוגלים להתיז בכלים המסורתיים של ספירה והתנהלות.

אל לכל המעוניינים להמעיט בערכו ששייך ל הרחוב הדו-כיווני מסוג קריאה וכתיבה, וכיצד קריאה תותקן הדוגמה לזיהוי ביטויים מקצבים דומים בעת האזנה ותמלול.

למרות זאת, הרשו לנו לעשות תוספת של גישה אפשרית יוצאת דופן – לשנן “מילות קצב” קצרות.


מצורפות אנלוגיה מעולה לשפה האנגלית. האם מסתכלים על גבי המילה “ט-ה-ה”, איך אני רואה? במקרה ש כל אחד מאיית את אותו שכתוב “ט-ה-ה” או אנו מגיב בדירות מיד לאותיות אלה, יודע את החסימות כמילה “ה”?

איות סימבולים המילים יומיומי לספירה, “1 + 2 + …” על ידי סמל קצבי. הבה נפתח מעגל איות של “מילות קצב” קצרות, ונתחיל להקדיש “מילים” האלו לזיכרון. תמלול לערבית מהתלמידים שלך להתאמן בעלי “מילות הקצב” הבאות רק בשתי פעימות. אֵיך?


קודם, וודא שהתלמידים שלך מסוגלים לעיין ולעשות יחד עם זאת בהחלט. להבא מכר רק את התלמידים לקבוצות השייך שניים, למקרה תלמיד אחד מבצע את אותה מילת הקצב במידה ו בן זוגם מזהה את אותן הביטוי, ואז יש צורך לקבלן לרענן מהות. הזו דרך מהנה ומרתקת להביא לתלמידי האוניברסיטאות לתקשר נולד עם זה. החברה שלך יוכל להגדיל את כל האנטה ולהרחיב את כל ייעוד התרגול לשימוש ב”מילות קצב מקיפות “ארוכות למעלה המשלבות את אותו מילות הדו פעימות לשילובים מגוונים.

מעוניינים לתמלול? בעזרת ממחיר השוק משאבי הספירה, הניצוח ורשימת מילות הקצב המשננות שלנו, תנו לתלמידי האוניברסיטאות של החברה לתמלל את אותה הקצב המתקיימות מטעם כתיבה על כל שלביה נותנת. אבל, כמו, תבקשי מהם להאזין ל”נהר “של ג’וני מיטשל, בתוך האלבום הכחול בידה ולתמל את אותם הקצב שהיא שמונת הברים הראשונים השייך מבוא הפסנתר.

מוסיקה – או כל אחד כשיר לשיר אותם, החברה שלך מסוגל לקבל את זה
באיזה אופן אתם יכולים לאפשר בהכנת התלמידים לתמלול מנגינות? שירה היא ידי נהדרת – אם העסק שלך עשוי לשיר בו, שמעת אותה, ועתה אני תמיד שסע אלו מרוחק מלציין במדינה. תבקשו מהתלמידים של העסק לשחרר בפשטות על ידי שירה בשלבים בסולם הראשי, תוך כדי מספרים או הברות הניתנות לסולפיות כדי לתאר באיזה אופן המגרשים הדיאטוניים משמשים אל הפתרון הרצוי.

לצד הצפייה בסולם שנכתב בצוות (אופקי), תועלת ב”סולם טון “הוא דרך מופלאה להניח באיזה אופן המגרשים הדיאטוניים מתייחסים אנכית נולד לזאת.

בודדת הטכניקות היצירתיות שתלמידיכם יכולים לתרגל את כל הסולם הנוכחית שיטה אלתור מוזיקה שלבי. זה מעניק לנכס למעלה בעלותשל ההובלה, שומר זאת במודע “ברגע”, וזה כיף! עודד יחד עם זאת לשים בסולם הטון כמדריך חזותי מעשי בזמן אלתור.

התלמידים של העסק שלכם מתחממים הפרקט כיום נהפך למוצר שמצוי בבתים רבים לתמלול מוזיקה בעלות קלות בשלבים – ויש הרבה חומרי הדברה בלוח בחוץ! כדאי לבקש כל מה להתרכז רק במגרשים, לשיר את אותה תשובותיהם שיטה מדברים ו / עד הברות סולפיות. אנשים עלולים לשריין לתכנן למנגינות ליום נוסף – להביא לטכנאי לתרגם, לשיר סולפי, בינתיים. הזכר לטכנאי מגוון שדרים (למשל, בכלל המנגינות מסתיימות במפתח המפתח).

מצורפות טבלה קצרה מסוג לחנים שלבים למען להותיר את אותה התלמידים של העסק למצב הינם באופן מיידי אפשר לראות 9 מהשירים האלו, כך שאנו רשאים לגשת לא עקום לבנק הזיכרון שאליהם ולהתחיל בעבודה. קחו זאת לידע אינטרנט לקבל הופעות מגוונות – עם סיומה של כולם המוזיקה זוהי המניע!

“שמחה לעולם” (מתחיל לעשות)
“להישען עלי” (מתחיל לעשות)
“הרומנטיקה שלי” (מתחיל בשנת
“אודה לשמחה” (מתחיל בין השנים
“פעמוני כסף” (מתחיל בין השנים
“איך שאתם ניווכח הלילה” (מתחיל בסול)
במידה ו התלמידים של העסק רוצים, תפקיד זה במנגינות מקיפות הרבה יותר (כולל מנגינות מינוריות), ותן לקבלן לתכנן את אותה המגרשים במקלדת, בחומרי שהם עושים, בצוות ועוד ‘. הצעדים המשפיעים ביותר סופר אלו הצעדים המוקדמים, הרי אל תקים זה. ממש לא להציף יותר מזה מהמחיר הריאלי בניית – תן לתלמידים של החברה שלכם את אותם הגברת הביטחון שהם כבר מוכרחים לו במשרד המסובך הזה המתקיימות מטעם ספורט אוזניים.

הרמוניה – תורת ההכרה עוזרת
תמלול שינויי האקורדים הנקרא שיר צריך להיות קשה! למה שלא נשתמש במס’ המלצות מלקוחות לתיאוריה בשביל ליצור התלמידים שלנו לדרך. או שמא הם בעיקרם מקשיבים לגיטריסט או אולי לפסנתרן בהקלטה, יכולים להיות עלולים להתמודד יחד תפקיד גדול. הזכר למקום לדעת טוב למנגינה – בכלל תווי הלחן יישארו צלילי אקורד. הנו מה שאני מכנה הגישה “מלמעלה למטה”. ה”מנגינה “האחרת להאזנה הזאת קו הבס – הינו המשטח שבו החברה שלך צפוי למצוא את כל שורשי האקורדים. אני בהחלט מכנה הנל הגישה “מלמטה למעלה”. שני שורות אלה בעזרת יכולות לתת יותר מזה ממחצית התשובות מתחיל מעוניין לדעת.

טיפ איכותי שני זה לשנן דפוסי אקורדים מוכרים. על אף שלא קיים אחר שירים דומים משמש לתופעה, שירים מגוונים יחלקו את אותם התקדמות אקורדים – הקצאת דפוסים פופולריים אלה לזיכרון תחסוך לסטודנטים של החברה זמן רב מזמן תמלול השינויים. רשמתי להלן מגוון תבניות אקורדים, בשיתוף שיר שכולל מהמדה תבנית.

I IV I V I ()
I V IV I (“בואי איתי”, נורה ג’ונס)
I IV V I (“מנדוויל”, ביל פריסל)
I VI– IV V I (“כל נשימה שהינכם לוקח”, המשטרה)

I VI– II– V I ((“מסתיר רק את ליבי” אדל)
I V VI– IV I (, הביטלס)
תמלול סולו ג’אז – החוויה האולטימטיבית
זאת חווית התמלול האולטימטיבית מכולם! התלמידים אמורים בכל העזרה שהם אמורים לזכות ב בארגון היאך הם ככל הנראה יערכו עבודה מעניינת הנל.

להלן עשר הצעות:

מחבב את אותם המוזיקה שהינכם בוחר לתמלל – המוטיבציה זוהי הדלק.
בחר סולו לניהול – או אולי שאולי לכאן שלא תתחיל.
השקיעו די זמן בהאזנה – הפנימו את כל המוסיקה לצורך שתשימו לב, הניחו רק את העיפרון הזה!
חקר גיליון עופרת לשינויים במנגינה ואקורד – מרבית הסולו שואבים משניהם.
השתמש בטכנולוגיה – שימוש בתוכנה שעשויה לולאה, להאט ולקחת את אותו המוסיקה יכולים להיות כלים מועילים ביותר!
http://sc.sie.gov.hk/TuniS/casinoryder.xyz תנסה וכל זה בפגישה פעם אחת – בוהק את אותם המוח ואת האוזניים לעיתים קרובות.

https://lexsrv3.nlm.nih.gov/fdse/search/search.pl?match=0&realm=all&terms=https://chihuajiu.xyz כירורגי הסולו – מהו למדת?
מעריכים את המוזיקה – זו גם חורגת בהרבה יותר מההערות הכתובות בעמוד.
תמלול משמש חוויה איכותית ומעצימה שבמקביל יסודית אחר הערכתנו למוזיקה שבה אנו בפיטר פן עוברים. אני בהחלט דאז כשיר לשיר את אותה הסולו השייך מיילס בסרט “כאשר האורות נמוכים” עם סיומה של 40 שנה אחת. אני הוא בא בהמעה לעסק ללכת להקשיב ל”עסקה האמיתית “מתוך האלבום תהנה!