הפרקטיקה על ידי ישו והנצרות

המלץ על לינק עמוד תגובות הדפס מאמרשתף קישור זה בפייסבוקשתף קישור הגיע בטוויטרשתף קישור זה הזמן ב-Linkedinשתף לינק הגיע ב-Deliciousשתף עמוד זה ב- Diggשתף עמוד הגיע ב-Redditשתף קישור זה ב-Pinterest

יאללה במידה ויש בבעלותכם אמונה בנצרות ובתיאולוגיה הנוצרית (ולכן בדמותו המרכזית בקרב ישוע/משיח). והיה אם באיזה אופן ולמה? וכל זה צריך להיבדק ולחקור. כולם טחינה לטחנה. כלום הוא אינו קדוש.

תוכן העניינים:

תלונות והערות כלליות

השדרים

התחייה

המגיע כתבה הבאה

סיכום

תגובות והערות כלליות

המציאות על ידי ישו ולפיכך אצל הנצרות: נכון או גם שקר?

*בראש ובראשונה, הן לא היית ניסיון ערב 2000+ עידנים. דבר שהינכם מזהה ומבינה היא שמועה והם לא מורכב מטען אצל דברי שהועלו מלפני 2000 שנה באמצעות בהשוואה גדולי התקופה הבלתי מכובסים. זה הזמן העובדות שאחד דיווח אני דיווח למישהו.

*אם קיים תכונה אחת שמגדירה את אותן מינו של האנושי היא בעצם שאולי היינו אוהבים מאוד לספר סיפורים טובים. לכאורה תמלול הקלטות מחיר . תחשוב הכול על מיליוני הרומנים, הסיפורים הקצרים, ההצגות, השירים, סיפורי המדורה, תוכניות טלוויזיה / פרקים, סרטונים, אופרות, אפילו צורות חזותיות רבות בידי סיפור סיפורים כגון עבודות אמנות, קריקטורות – הרשימה הינה בערך אינסופית. תכונה הוא חוזרת מאות רבות של מאות שנים רבות אחורה במידה חושבים אודות ציורי אמנות המערות הנ”ל באירופה או גם באוסטרליה. לרוב סיפורים שיש בהם גרעין בקרב אמת מעדיפים להגזים, במיוחד בשחזורים. סיפורי המקרא מעדיפים לשכור גרידא זה הזמן – סיפורים. התנ”ך לגמרי משמש אלא אנתולוגיה בקרב סיפורים עפ”י רוב מושפעים.

*מכיוון שקל ובאופן מיוחד לפתח דת, כמו שניתן לראות בכמה דתות שונות קודמות ובהווה קיימות או יש הרבה, עליית הנצרות אינה מסוימת מבחינה היסטורית.

*אף אחד, איש מהאירועים שיש ברשותם נושאים על-טבעיים הקשורים לישוע או גם בעלות ישוע כלל לא אפשרי מאומת או גם מאומת היסטורית בידי משאבי מרכז אינדיבידולים נמצאים (כלומר – שלא תנכיים).


*אין מוצרי מוקד מן הטבע זמינים, קל עותקים בידי עותקים ותרגומים בקרב תרגומים. יתר ולכן, עותקים אלו בידי עותקים ותרגומים אצל תרגומים היוו אנחנו כתובים בכתב יד ותעתוק יד בקרב עותקים ותרגומים אצל תרגומים. שגיאות, פשוטות וגדולות, ככל הנראה התגנבו פנימה.

*לעדים מתופעל ברוב המקרים אג’נדות נסתרות ועדויות עדות התבוננות בהחלט לא מהימנות לפי שהוכח לפעמים קרובות בבתי משפט ובשיעורי פסיכולוגיה. הגיע שהן אינן כלל גם את העדים לאירועים התנ”כיים כפי שמסופרים באותו עיתון קדוש.

*כל התמונות של ישו הנן בסיסי המצאות אמנותיות. לאף אחד אין כלל האומנם נושא.

*אם יש אזור לגנטיקה זה שישו ניצור אשר להיוולד נקבה משום שליוסף אינם נתפסה תרומה גבוהה לגנטיקה הטבועה בישוע.

*יש די פריטים ממשיים בידי הצלב האמיתי הראשון הזה על מנת להתקין מחדש את אותן תיבת נוח (הבדיה). וכן אם הזיכרון משרת זו, קיימות באומדן ארבעה או לחילופין 6 חניתות אמיתיות בכנסיות ובמוזיאונים מיוחדים במדינות שונות בעולם, כל אדם מה זה טוען שהם החנית (יוחנן 19:34). ואללה מזהה פשוט ממה הגביע הקדוש שוכן – לא מורכב ככל הנראה במוחם אצל המאמינים האמיתיים. שונה, ללקוחות רציונליים הגיע פשוט 4 מתכוון יהודי דתי מיתי.

*תכריך טורינו הוכח באמצעות תיארוך רדיואקטיבי / פחמן-14 כזיוף מוחלט (אם שכן זה עומד היטב).

המשמעויות

*ארבעת המשמעויות לרוב לא מסכימות על שום מה קרה ומתי הגיע קרה פעם ובאיזה ארגון ארגון קרו וזה ראה הביקוש קרה.

*לא יותר מידי אקדמאים מהמזרח הקרוב ביותר והמזרח תיכוני, יהודי דתי נוצרי ותולדות המקרא שאינה חדשה מורכבים שאפילו ישו בן תמותה בשר ודם מתבצע יש, בזול ישו בדבר טבעי, אם שהרי אני קיים להעניק את אותו היתרונות הרבים בקרב הספק בעניין זה. אודה שאדם בן תמותה גדול, עם תכונות של ישו, התקיים מהיכן ומתי מהווה מתבצע מתופעל ערב כ-2000 שנה.

*לאף אחד אין כל דבר או גם דבר מה מציאותי האדם שיש מהחברים המסרים. מתיו, מארק, לוק וג’ון שיש בסיסי שמות שהומצאו והוקצו לטקסטים האלו על ידי פקידי כנסייה ישן ומוזנח.

*הבשורות אינן נכתבו במקור ידוע שעד 40 ואפילו 70 שנה אחרי ניסיון. מה זה עלול לרמוז בהקשר של הדיוק של הבילוי המתוארים?

*בעוד שאנחנו לוקח מאות רבות של ציטוטים של “ישוע אמר”, מהתחום של הן לא זוהו סופר/ים אחד שהיה מודאג אם מואשם בכתיבת הצהרותיו בענף ובזמן ידוע. יתר על כן, קיים שניות ומקומות שבהם לא יכלו לבחור נוכחים בידי סופרים, ובכל זאת כולם עדיין רוצים איכשהו ענין זה “ישוע אמר”.

*כשזה מעתיק את מקום מגוריו לאגו שמורכב, לישוע אין ערכי חבורה (מתי י’: 34-38) והתמונה שמורכב מ, חוץ מההתגלות, שישוע מהווה מאהב ואסור שיהיה לוחם היא לא נכונה (מתי י’: תמלול שיחות ).

*יש בסיסי אפשרות בקרב 1 ל-365.25 שישו זה ב-25 בדצמבר. המועד זה בטח התבצע לא מורכב ​​עוד פיקציה שהומצאה באמצעות ש פקידי כנסייה שאינה חדשה.

*מספר ה-Wisהגברים במולדת לא מדהימים כאמור לעיל בניגוד לדעה הרווחת. ההנחה היא בעצם אלא שלוש מכיוון שהיו 3 מתנות (כולן אינן מומלצות מרבית לתינוק חדש).

*ה”כוכב” אצל דירות מגורים לחם אינם מסוגל מתפעל לקחת עצם שמימי ומסיבה זו באפשרותכם להתייחס אליהם בסיסי כאירוע עב”מים בהשלמת לב – או גם כתיבה בדיונית נקבעת שהרי ה”כוכב” קשור רק בבשורה ,. המאמר היחיד שמזכיר הינה הנו במתי 2.

*היה ‘ליקוי חמה’ מוזר מההבטים אסטרונומית הקשור לחתונה הצליבה. אם הנה עוד דוגמה לחרא מומצא 2 שנים, הסיפורים הגבוהים הנוספים שצוינו למעלה?

*ועדיין אין כל בשבילנו דבר ענין זה יצא בכול כש זומבים (המתים האופנים כפי שמסופר במתי כ”ז: 52-53. המתים האופנים מוזכרים קל רק אחת. אבל מארק, צג וג’ון אינם שיש מעריצי אימה. לכל מקרה , יתכן ו הינם אכן מדשדשים עד עצם היום זה. אגב, באופן ישו קם מהמתים, הגיע אינם נעשה את השיער לזומבי, ואלה לאחד המתים המהלכים?

התחייה

*עכשיו והיה אם החגיגה והפן המוחלט ביותר בכול הנצרות מהווה חתונות תחייתו לכאורה של ישוע, הבן, קדימה תצטרך לתכנן שהמתכנן המרכזי (כלומר – הבורא יתברך, האב) מתבצע דואג לזאת שההוכחות האמיתיות למטרה זו היוו מכוסות ברזל והוכחות אתאיסטיות. אבוי…

*אם כל אחד מעניק ומבדיל הפעלות בצורה משמעותית אינם סבירים אילו מה סותרים זה את זה, הגיע שהינכם דוחה הינה אי הסבירות המסיבי 2 שנים בקרב משני עולם השעשעועים הלא סבירים. למשל, מה שאין הן סביר שנתיים, קוראים לי האומנם מת וקם מהמתים (אירוע תחיית המתים) או גם שהפרטים על ידי נישואין התחייה לכאורה היו שגויים – עדי הראייה שיקרו ו/או טעו בכנות.

המגיע הבא

*בנוסף לכך שיש הרבה התייחסויות תנ”כיות ליום ה’ בפתח או שמא בסמיכות (יחזקאל ל”ג 3; יואל א’ 15; יואל ב’ 1; יואל מספר 14; עובדיה א’ 15; צפניה א’). : 7; צפניה א’: 14; ישעיהו 13: 6; מתי ג’: 2; מתי 4: 17; מתי 10: 7; טקסט תסלוניקים א’; וספר ב’ תסלוניקים), הבשורה מבהירה שהביאה השנייה וכרחה התרחשו באומדן בשנת 100 לספירה לספירה (מתי טז:28; מרקוס ט’:1; לוקס ט’:27). לכן ישוע יש את מעכשיו בפיגור בקרב במחירי 1900 שנים שם הזמנים.

*יתר על כן, 100% מנבואות הביאה השנייה היו שגויות ב-100%. הינה סיבה מספקת שנתיים לסמוך שהנבואה הבאה שתבוא לבדכם (במרווחים פחות או יותר תכופים ואלו שאחד יוכל להוסיף)…

מאמר

*לבסוף, זה בסדר לדבר בעלויות ישו, אבל והיה אם ישוע עונה או גם חוזר אליך, מוצא לנכון שמשהו האומנם דפוק איפשהו.

ספרן מדע; בדימוס.